středa 10. září 2008

:o)

Tááák... :o)))
No dnešek byl super. Ráno jsem mluvila s maminkou na Skypu :o) (pokusím se to stíhat každé ráno mami, vždycky mi to zlepší náladu, i těch 5 minut). Dnešní den jsme měli liché periody, na hodinu a půl. Takže jsem měla Government, což se dalo, ale usínala jsem. My totiž zatím nic neprobíráme, tak to byla celkem nuda.. navíc po té hodině a půl se mi chtělo nehorázně na WC :o)). Učitelka nám řekla, že v pátek je zápas am.fotbalu a že máme přijít v barevných tričkách. Senioři mají zelená trika.. což jsem na sebe zvědavá, povinnost to není, ale já tady nemám žádné zelené triko. Zítra půjdu do Main office a vytáhnu z nich, aby mi už konečně řekli, jak si můžu koupit to zelené triko s nápisem Senior. Když ho měla na sobě tamta holka, tak ho musela někde sehnat, těžko si to nakreslila doma fixou. Na Study hall (je to hodina na dělání úkolů, prostě odpočinková hodina, hlavní pravidlo je "buď zticha"). To mi celkem uteklo. Pak přišel na řadu oběd.. už si nosím z domova vlastní, občas si možná v té cafeterii něco koupím. Mým cílem bylo najít tu holku (Lydia), jak jsem jí dávala moje číslo. No nakonec jsem jí našla, měla s sebou dvě kamarádky. Poprosila jsem je, aby mi pomohli otevřít muj locker (skřínka), pze mi to zas nešlo.. Pak jsem se zeptala, jestli můžu s nima být na lunch time a ony, že určitě. Byly jsme venku, představily mě dalším kamarádům. Lydia má totiž staršího bráchu, a tak zná hodně lidí. Dozvěděla jsem se, že moje english je very good :o)). No jsou to sympatický holky, takový věčně vytlemený.. Lydia mi řekla, že jí budu učit nějaká slovíčka česky :o). Pak jsme se bavily o tom pátečním zápasu a ptaly se, jestli tam půjdu. Říkám ráda bych, tak možná půjdu s nima. No radši bych šla s nima než s tím Ianem.. Ptala jsem se, co dělají takhle o víkendech.. tento budou mít volejbal a příští týden půjdou nakupovat do Downtown, tak jestli chci s nima.. chci :o)). Na konci jsem se zeptala, jestli můžu být s nima i zítra na oběd. Anoo, tak máme sraz u skříněk, máme je totiž skoro u sebe. Hned jsem měla lepší náladu. Pak bylo fotografování a keramika.. jako na tý keramice si přijdu jak v mateřský školce.. uznejte sami:
1. hodina, kdy jsme začali něco vytvářet: podle instrukcí jsme na čtvrtku kreslili fixama vlnky od levého okraje k pravému, čáry apod. ...
2. hodina: to se začalo pracovat s hlínou a kreslili jsme na vyválenou placku hlíny těma předmětama, co nás napadlo.. pak se výtvor zrušil.
3. hodina, dnes: dostali jsme papír s článkem, co je hlína, porcelán a ještě něco.. nakonec jsme si vyváleli placku, vykrojili čtverec a s pomocí pravítka se udělali čáry.. kupodivu výtvor se nezrušil, budeme s ním dál pracovat.
Zajímavý, viď :o))).
Jinak na fotografování jsme se učili ještě nějaké pojmy, jak se v laboratoři, která je ve škole, vyvolává fotka.. a zítra fotíme. Rodinka mi půjčí svůj foťák, potřebuju totiž na film, ne digi.
No a pak jsem jela domů busem, ten Ian má dneska piano, tak mě němůžou vozit. Což mi nevadí. Mě vyhovuje ta procházka k busu a pak domů. Jezdím s jednou holkou z bývalé třídy na fráninu, rozumíme si a ještě se po škole projdu. Jako nějak to musím říct Martě, až přijde domů, že jsem sice ráda, že mi ti sousedi nabídli odvoz a párkrát mě svezli, ale že bych radši jezdila busem. Z ČR jsem zvyklá chodit a takhle bych jezdila autem do školy, ze školy.. ráda se prostě projdu, tak to dneska musím nějak pořešit. Ono je ta procházka taky příjemná po škole, být hned doma nechci. A aspoň se víc seznámim s tou holkou.
To je pro dnešek vše, byeee :o)))

Žádné komentáře: