pátek 12. září 2008

V DEN FOTBALOVÉHO ZÁPASU

Jiný titulek se ani nehodí. Škola byla úplně prosycená očekáváním fotbalového zápasu.. to sem na tu nádheru zvědavá :o)). Všichni jsme museli mít barevně odlišená trička: seniors zelená, juniors černá, sophomores oranžová a fresmani bílá. Ale našli se i tací, kteří se na to vykašlali. Moc ji ale nebylo, přece jenom sport je na high school dost důležitým bodem. Po druhé hodině jsme šli celá škola do gym. Seděli jsme podle ročníků. Byl to sraz školy před zápasem nebo jak to nazvat, prostě povzbuzení. Jako první se předvedly cheerleaders. Noo, toto že jsou cheerleaders? Na začátku udělaly pět kroků dopředu (samozřejmě s těma chlupatýma mávátkama v rukách, nevím, jak se tomu říká :o)), párkarát se zhouply v bocích, vykoply nohu (ale ne moc, aby se nepředřely) a odešly.. párkrát to zopakovaly :o)). Vše za zvuku bandu, který hraje celkem hezky, ale bylo to strááášně unylý, nudný, nezáživný... toto že jsem chtěla dělat??! Ještě si počkám na zápas, třeba to bude lepší. Pak zazpíval sbor, bylo pár proslovů, soutěž v běhu po štafetách (soutěžili už vybraní jedinci) a vystoupil dance team. Na začátku je přivítal obrovský aplaus a mě bylo hned jasný, že si jich tady na škole cení víc než nafrněných cheerleaders. Mimochodem, jedna tam byla celkem "silnější'", jsem se divila, co v roztleskávačkách dělá.. Dance team to měl celkem hezký, ale stejně, čekala bych víc.. Ale tak choreografie byla hezká, ale chtělo by to něco víc do sebe.. když jsem já tancovala, tak s tímto bysme před lidi asi nevyšly. Pak se šlo na další vyuč. hodiny.. přes oběd jsem vůbec tu Lydii neviděla, tak jsem šla do Main office a změnila jsem si Study hall na Health (spokojenost?) a counselor mi řekl, že mluvil s trenérkou dance teamu a že jí o mě řekl, pak jí ještě poslal maila a uvidí se. Dozvěděla jsem se, že do dance teamu chce ještě jedna exchange studentka, myslím z Arménie.. jo, tréninky dance teamu jsou 4x týdně od 6h. RÁNO. To znamené vstávat kolem půl 5 ... ale tak co pro tancování neudělám :o)). Jinak škola dneska celkem nuda, všichni jsou v očekávání na zápas.. ale celá škola tam nejde, co jsem se ptala, tak se našlo pár lidí, kteří si to nechají ujít. Když jsem jela domů busem, tak si ke mě sedla jedna holka z bandu a tak jsme se bavily a ptám se, jaký jsou ty zápasy.. ona, že je to nuda, ale jde tam.. tak uvidím. Ještě cestou ze školy, jak jdu po chodníku, tak za sebou slyším volání ILOOONAAA... otočím se, nikde nikdo...to už mi hrabe?? Nee, najednou z baráku vyběhla ta Němka Lilly. Byly jsme rády, že se vidíme a ptala se, jestli jdu na zápas. Říkám ano a že bysme se tam mohly sejít. Ona určitě, že mi v 18h. zavolá a dohodnem místo srazu. To jsem ráda, protože s tou Lydií to je takový nejistý. Sice jsem ve škole zahlídla tu její jednu kamarádku a řekla si o Lydiino číslo na mobil, a povídám, že bych s nima šla na ten match.. Ta holka (nevím jméno) nasadila velký úsměv a řekla Oh sure! ... pak jsem volala Lydii a ona ať jí zavolám, až dorazím na místo. Tak fajn.. nevím, jak skloubím Němku Lilly a Lydii, ale zase lepší mít někoho v záloze, kdyby se to nevyvedlo..vždycky z toho pak můžu nějak vybruslit. Jo a zapřáhla jsem Iana, jestli mě tam hodí autem. On že se zeptá mámy, moment.. prej jo.. říkám v kolik hodin... on že se zeptá mámy, minutu... prej jo... v kolik by se mi to hodilo? říkám 18.30? On Noo, this is so early!! Tak třičtvrtě? Nee, v 19h. Ale v 19h. začíná zápas.. on tak v kolik bys ráda? no tak o deset minut dřív.. Oukej... no vůbec je to dneska celý zamotaný, OMG...
Tak jsem na tu nádheru zvědavá, jenom mám pouze jedny baterky, a s mým foťákem ... poprosím Martu, jestli nemá baterky (moje nabíjecí tady jaksi nejdou nabít...) nebo aby se to nějak vyřešilo ...
Zítra podám hlášení, jak ta spartakiáda dopadla...

Žádné komentáře: