neděle 21. září 2008

WEEKEND

Takže shrnutí víkendu, než zas začne škola a já se budu opět těšit na odpočinkový víkend...
V sobotu jsem měla mít povinný sraz s Dory, local koordinátorkou, má to být jednou za měsíc. Nakonec se to přesunulo na pátek po škole, protože jsem šla jako dobrovolník (nebojte, nechybí mi práce, jenom musím si odpracovat určitý počet hodin dobrovolných prací, podle vlastního výběru. A když se naskytla tato možnost, proč si pár hodin neodbýt..) na Garage sale. Co to je? Vetešárna. Výstižně, jasně.. lidi tam přivezou různé věci, které nepotřebují a to se pak prodává. Venku u kostela. Je tam skoro všechno.. hadry (nemůžu psát oblečení), knihy, různé vázy, misky, golfové hole, kalkulačky, kufry (haha mami, už si nemusím kupovat kufr, stačí zajít na garage sale a koupit za padesátník :o)), televize z roku raz dva, pochybuju, že to bude po zapnutí (pokud se to ovšem zapne) vydávat srozumitelný obraz a zvuk.. atd atd... ale všechno je ušmudlané, staré... já sem rovnala oblečení. Za ty 4 hodiny jsem ten prach v sobě úplně cítila.. poslední půlhodinu bylo vše zdarma, ale nějak jsem si nemohla nic vybrat.. divíte se mi???! Pak jsem konečně jela domů, přijela si pro mě Marta..ještě jsme se stavily na nákupu a pak hurááá domů.
V neděli jsem měla sraz s Kaithlynn. Pro připomínku, dcera Martiných známých, také Češi, Kaithlynn (strašně se mi to jméno líbí) umí česky i anglicky. Úplně super si rozumíme, říkala, že Amíci jsou falešní, že se na vás usmívají a pak za zády vás pomluví (vzpomněla jsem si, cos mi říkala ty, Katko..) a že prostě Američany moc ráda nemá, víc se tady kamarádí s klukama než s holkama, což chápu, kluci jsou ještě celkem normální.. A že s ní můžu na Halloweenskou party, 4.října na Homecoming jejich školy, což bych ráda šla, je to sobota a aspoň budu mít víc zážitků. Tak snad to vyjde, každopádně hned máme domluvený sraz na příští sobotu. Dala mi číslo na kadeřnici, kam chodí, má ty vlasy hezky sestříhaný, tak bych tam taky mohla zajít, už se mi to zas nějak třepí (a mám opět světlé proužky, pamatujete, jak jsem v létě měla pár blond/zrzavých pramínků? :o)). Takže můžu s klidem říct, že mám tady jednu dobrou KAMARÁDKU. Zdůrazňuju to, protože najít si pravé kamarády je tady fakt síla.. zatím v to moc nevěřím.
Zítra jdu opět za mým poradcem ve škole, už se mu ani nemusím představovat.. poněvadž z posledního quizu z matiky mám zdárně Fko (mám 45%), tak se jdu poradit, jestli si nemám dát radši jinou úroveň nebo to prostě nějak vyřešit.. Jinak snad ze všech předmětů A...a vytáhnu z něj tu maturitu, jestli tady budu moct získat diplom. A pak přemýšlím, zda si změnit tu French 2 na 3.. já fakt nevím.. měnit předměty můžu do 24.září, což moc času už není. A ten DANCE TEAM!! Jako to už me fakt se*e, jak sou tady všichni úlně nejvíc laxní.. už sem mohla dávno trénovat a vstávat v 5h. ráno a místo toho čekám, čekám, čekám.. horor.
Zítra k nám domů na dva týdny přijede Martina sestra Dáša.. prý je dobrá.. ale Paul jí moc nemá rád, říká jí ježibaba, protože ho furt nutí něco dělat :o)). Tak jsem na ní zvědavá.
Mějte se tam v ČR hezky, my teď tady máme taky hnusný počasí :o((. Celý týden kolem 65 F. Na stupně asi o pět víc než bude u vás..

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No já to netvrdím, to kámoška co tam byla rok. A tvrdí to i další lidé, ale hlavně že ses zkamarádila s Kaithlynn a ještě lepší, že je češka. Hele ta kdybys měla někdy problém s aj tak ti může pomoc třeba i s nějakým úkolem. Každopádně držím palce.
Káťa