čtvrtek 25. září 2008

DALŠÍ NOVINKY

Přijdu domů a Dáša, že mi vyprala prádlo. Říkám děkuju.. snesu si to k sobě a koukám.. ta inteligencí opývající osoba zjevně vyprala všechno dohromady, takže výsledek? Moje dvě bílá trička (to s tou ženskou a to s jakoby korálama) jsou obarvený na neidentifikovatelný odstín, růžovo-oranžovo-červeno-hnědá. To se mi snad zdá. Ta perlí čím dál víc, už aby odjela.. naštvalo mě to a DOST. Zničila mi dvě hezký trička.
No a teď co se dneska událo ...
Dance team. Holky jsou fakt sympatický, trenérka moc hodná.. kousek jsem zatancovala s holkama, mají to fakt nádherný, ale budu se muset hodně učit.. od listopadu mají hodně soutěží a celý dance team (sezóna), končí v březnu, takže budu moct přejít na tenis. Trenérka říkala, že každé úterý, počátkem př. týdne, bude mít v Downtownu v nějaký taneční škole lekce tancování, hlavně balet, takže mi doporučila tam chodit. Ráda budu chodit, je to večer ... Ale to vstávání v 5h. mi dalo dneska fakt zabrat.. Takhle to bude úterý až pátek. Ale jsem moc ráda, že to vyšlo! Ještě jsem dostala papíry, které musím vyplnit ohledně zdravotního stavu, jestli můžu tancovat, prostě povolení od doktora.. tak tam musím co nejdřív zajít.
Dneska jsem ve škole usínala, a to doslova.. fakt jsem byla děsně unavená. Na matice zítra budeme psát skupinový kvíz, tak to je celkem dobrý, aspoň na to nebudu sama. Se mnou je v té skupině ten šprťák Jeff, jakýsi Mexikánec, který furt špulí pusu jako kačer (doslova) a o hodinách se bouchá pěstí do hlavy, aby mu to "myslelo". Nakonec je tam ten hráč amer. fotbalu, ten zas vypadá jako gorila, typický hráč amer. fotbalu, zavalitá postava, tupý výraz.. Pravidelně o hodině se jde projít po třídě...třeba je hyperaktivní a nedokáže sedět na místě :o)). Takže s touto úžasnou skupinkou budu dělat kvíz.
Na english mi učitelka na internetu ukázala webovou stránku, kde jsou shrnutý knížky, podle částí, a ať nečtu knížku, ale toto.. to sem celkem čuměla, takhle mi dávat tahák :o)). A le prý ve třídě nejsem sama, kdo to takhle čte, nabídla to i jiným.. říkám komu.. samozřejmě to nechtěla prozradit :o)). Ještě před touto hodinou jsem potkala jednu holku z bývalé třídy na FR, seniorka, si se mnou začala povídat, byla jsem ráda.. aspoň mám kontakty :o)).
Po škole byl Tutor time, čas, kdy můžeme jít za učitelema a doplňovat si látku. Nebo se jde jednoduše domů. Já sem zůstala a šla sem na Photography, musela jsem si doplnit mezery, zítra dokončujeme jeden projekt. Pomohla mi jedna holka, taky seniorka, moc hodná..
Oběd jsem tradičně trávila s Erin, už mi řekla, že si pro mě zítra v půl 7 večer přijede.
Kvůli dance teamu odpadává ranní dojíždění s Adriane, to sem skutečně ráda, ta holka je prostě divná... bylo nás v tom malým autě pět, na zemi byly všelijaké krámy, bundy, míče na soccer, sešity ... ale tak jasně, krátce mě vozila a nemusela jsem aspoň běžet na bus a vstávat dřív.
Poslední dobou je těch změn hodně, viď :o)). Tak snad se všechno vydaří... zatím se mějte :o)

Žádné komentáře: