středa 24. září 2008

ZMĚNY

Sláva, konečně se to začíná vyjasňovat. Když jsem přišla k poradci, tak mi hned řekl, že dneska odepsala ta trenérka z dance teamu a že se tam mám jít podívat a ukázat zítra ráno v 6h. Tak super. Až na to vstávání teda.. Potom jsem na něj vychrlila otázku diplomu.. řekla jsem, že toto je můj 12. rok na škole a on, že musím mít pro získání diplomu US history. Ovšem chce vysvědčení za mojí školní docházku, resp. za poslední tři roky, od 9. třídy. Chce, abych měla chemii, fyziku apod., tak haló mami, radši to okopíruj prosím od šesté třídy. Dále řekl, že nemusím mít tuto English, ale že stačí ESL (english as second language). Prý tam jsou čtyři exchange studenti. Ale: abych mohla mít US history (varoval mě, že je tam hodně čtení apod.), musí učitel na history mluvit s mojí nynější učitelkou na english, jestli bych to podle ní zvládla. Protože se musí rozvrh upravit a záleží na periodách, abych mohla mít US history a tak, mít musím, tak mi řekl, že French mít nemusím (nemohla bych pak mít US history, to ty periody..), ptal se, jak dlouho jsem měla v ČR matiku za šk. docházku.. 11let. Tak jí tady už prý mít nemusím, když jsem řekla, že jsme tam měli algebru, geometrii, trigonometrii...SUPER :o)). Bye bye hnusná matiko. Všechno se ale změní (snad!) až v pondělí, kdy musím přinést kopie vysvědčení z ČR a překlad. Můj rozvrh by tedy vypadal zhruba takto:
1. perioda: US history (nový předmět)
2. perioda: Government (1.pololetí), Economics (2.pol.) (posunul by se o jednu periodu dopředu, než to mám teď)
3. perioda: zůstává Health
4. perioda: ESL (místo French)
5. perioda: zůstává Photo
6. perioda: ??? už není nic povinný, to bych si pak něco vybrala...
7. perioda: zůstává Ceramics
Takže vidíte, dneska se nakročilo k velké změně, tak doufejme, že se to podaří!!!
Říkala jsem to Martě a ona, že ať nejásám předem (to vím), že samotný diplom nenapovídá o regulérním ukončení high school... že potřebuju certifikát (proč mi to neřekla do háje včera??! ještě jsme probírali, co a jak mu dneska řeknu..) ach jo... A jestli jsem se ho ptala, zda bych s tímto diplomem se mohla hlásit na americkou college (=VŠ). Ne, řekla jsem mu, že v ČR (jak maminka našla :o), je jedna college, kde přijímají s diplomem z americké high school. Proč jsem to řekla? Jednak proto, že by možná nebyl špatný nápad jít na tuto školu a i proto, že tady v USA, co jsem četla, neradi dávají diplom, když pak někdo chce jít tady v USA na college. Tak nějak to okecat musím, ne... Upřímně.. Marta mi skoro každý den říká, že s diplomem bych tady mohla jít na college a že by to pro mě bylo úžasny a tak.. jenže mě momentálně deptá představa (ani si to teda nepředstavuju), že bych tady byla další aspoň 3 roky.. ale tak nikdy neříkej nikdy, že jo.. Marta holt vidí, že když sama sem přišla a žije tady, že bych mohla taky.. chce to.
Jinak na lunch time jsem byla s Erin, byly jsme v jednom klubu, a řekla mi, že v pátek (je nějaká ta akce), by pro mě přijela ke mě domů autem, fakt hodná je..
Na photography jsem vyvolávala film, měla jsem asistentku :o)) a na keramice jsem uplácala motýla... snad mu ty křídla neupadnou :o)).
Domů jsem šla pěšky, nen už tak dobrý počasí, zas hnusně, ale bodlo to.. asi budu chodit takhle každý den, trvá to bezmála hodinu a aspoň se projdu po dlouhým sezení ve škole. Stejně je teď doma Dáša, viď.. tak přijdu dýl. Včera mi asi půl hodiny ukazovala módní katalogy, celkem jsem usínala.. jako přijdu utahaná ze školy a ona toto.. ukazovala, co si koupila, co si koupila a musela to vrátit (například dvě růžové noční košilky z Victoria´s secret z oddělení pro teenangery..připomínám, 65 let jí je stopro), objevila od Miu Miu balerínky.. za 650 dolarů. Strašně se jí líbí (řekla jsem, že mám doma podobný balerínky od Bati - ty bronzové s mašlí, za 1000 Kč asi..). Mě se ty její nelíbí. A že teď bude mít narozeniny, tak bude chtít od každýho přispět.. pak jsem to říkala Martě a ona, co blázní, že je to šílený, ale že jí to nepřekvapuje, že jí vytahuje vždycky z dluhů.. Marta říkala, že jí z ní vždycky bolí hlava, když tady je.. to se jí nedivím, já už nejezdím busem, ale chodím pěšky :o)).
Marta mi dneska ráno prozradila, že jak tam včera byli ve škole, tak slyšela jednoho kluka, student, jak říká své mámě: Tak já na tebe počkám venku. Říkal to česky. Tak je další kluk, Čech, na škole, podle popisu je to jiný než ten, jak byl na to srazu college. A mám strašně great idea: na můj locker napíšu na papír v češtině něco jako: Všimla jsem si, že na této škole je pár Čechů. Jestli si přečtete tento vzkaz, dejte mi vědět.. jen nevím, jak mi mají dát vědět.. co na to říkáte?
Tak se mějte, jdu si brouzdat po netu a třeba někomu odepíšu na mail :o)).
A DRŽTE MI PALCE ZÍTRA S TÍM DANCE TEAMEM!!! A samozřejmě diplom, ten CHCI.

Žádné komentáře: