středa 3. září 2008

PRVNÍ DEN NA HIGH SCHOOL A "ÚCHYL" K TOMU :o)

Adriane (sousedka, chodí také na mojí školu a bude mě každé ráno vozit) přijela se svými dvěma kamarádkami ve 12.25h. V autě byl bordel, neměla jsem si skoro ani kam dát nohy.. Vyjely jsme do školy, tam jsme se přiřítily asi ve 12.35h, což jsem celkem trnula, protože první hodina začínala už za 3 minuty. Měla jsem po ruce mapku školy a zeptala jsem se Adriane, jestli jdu správným směrem. Ona, že si myslí, že ano... tak fajn... jenže pak si říkám, do háje, to je divný ... ANO, šla jsem přesně opačně ... rychle jsem se otočila, Adriane si toho ani nevšimla, povídala si s někým a utíkala jsem na první hodinu, na Political science. Řekla jsem jenom Hi, ve třídě byl ruch, žáci si povídali s učitelkou. Našla jsem si místo a začala moje první hodina:

  • Political science (= US goverment): učitelka mi moc sympatická nebyla, spolužáci taky moc ne ... navíc jsem moc nerozuměla, což mě ještě dorazilo. Z tabule jsem si opsala domácí úkol a po 19 minutách (dnešek je zkácený) jsem šla na druhou hodinu.
  • Into theatre arts: přestávky trvají jenom 5 minut, celý den, kromě půl hodiny na oběd. Naštěstí jsem to do třídy stihla a sedla jsem si vedle jedné holky, ovšem nepovídaly jsme si. Hodinu vede vcelku příjemný profesor, ovšem moc jsem mu nerozuměla ... myslím, že tento předmět mě bude bavit. Opět po 19 minutách hodina skončila (btw. překvapilo mě, že zvoní, z mojí střední v ČR už jsem si odvykla :o)) a já šla na další ...
  • French 7 - H: prý pro pokročilé. Učitelka strašně mooc sympatická, příjemná, ROZUMÍM JÍ, CO ŘÍKÁ, a dokonce mi dala prostor, abych se ostatním představila :o)). Lidi se zdají v pohodě, tento předmět si tady asi oblíbím a možná si tady najdu i nějaké kamarády.
  • Advanced Algebra: hodinu vede starší učitelka, ale nějak se mi tam nelíbilo, už jenom kvůli tomu, že to je prostě MATEMATIKA. Po hodině si mě vzala k sobě a zeptala se mě, jestli vím mailovou adresu host family, ale nevěděla jsem. Pak se mě zeptala, odkud jsem a jestli jsem exchange student.. yes, řekla vítej, se širokým americkým úsměvem ... ale stejně se mi ten předmět moc nezdá, ovšem ještě uvidím, co se tam bude probírat. Kdyby to byla látka, kterou už jsem brala, zůstanu. Sedí se v lavicích, kde jsou čtyři spojené, sedla jsem si ke dvoum holkám a klukovi, ale asi si přesednu na jiné místo, protože holky jsou kamarádky a nevypadají, že by si chtěli povídat a kluk je prostě divnej, povídal si sám pro sebe. Jo a zaujalo mě, že v této hodině byl pán, který překládal pro hluché. Ovšem nikoho, kdo by vypadal, že neslyší, jsem neviděla, nikdo ho nepozoroval :o)).
  • Visual art (= Photography): během pidi přestávky jsem se musela prodrat davem lidí přes dvě patra a přišla jsem o chvilku déle, ale v pohodě, nikdo to tady neřeší jako v ČR. Učitelka milá, třída se zdá taky fajn ... Po hodině jsem za ní šla a ptala jsem se, jestli si mám koupit nějaké knihy nebo foťák a ne, všechno je ve škole, a dala mi šanon na fotky. Už se těším, až nějaké udělám :o)). Ptala se mě, kdo jsem a řekla jsem, že jsem exchange student from Czech rep. (už mě to nebaví říkat pořád a pořád dokola..) a ona jé, welcome...a že syn byl v Praze. To mě upoutalo, už jenom proto, že při vyslovení Czech rep. nezměnila můj stát na Czechoslovakii a i věděla, že je to v Evropě a že máme Prahu. Pokrok na Amíky.
  • English 7 -8 S1: během přestávky jsem zažila luxus,stihla jsem si dojít na záchod :o)). Myslím, že nebudu mít moc ráda tento předmět. Z tabule jsem si opsala knížky, které mámě přečíst (např. Hamlet, Romeo a Julie ...).Ve třídě je jeden kluk, co byl na té akci u Adriane, Ryan. Ale seděl na druhé straně učebny. Učitelka říkala, že budeme psát eseje ... po hodině jsem za ní šla a ptám se, jestli máme nějaký DÚ. Ona že ne a říkám, že jsem exchange student from CR (ani psát mě to nebaví) a ona že mě vítá a že mi bude při hodinách pomáhat, že i ostatní mi pomůžou ... tak mě trochu uklidnila, snad to nebude tak zlý.¨
  • Ceramics: a konečně poslední hodina, keramika. Jsou tam dva velké stoly, lidi se zdají být v pohodě a zarazilo mě, že je tam celkem dost kluků. Sice jich je méně než holek, ale stejně ... už vidím v ČR kluka, který si z hlíny plácá hrnek ... Tento předmět myslím bude fajn, hlavní je, že je tady důležitější něco vytvořit než rozumět.

    Pak byl KONEEEC. Hurááá!!!

Protože můj poradce zblbnul moje jméno na Ilova, každého učitele jsem musela opravovat. Nejenom, že moc neznají jméno Ilona, Ilovu neznali už vůbec. Zítra musím zajít na sekretariát, aby si to opravili a nevolali mě tou šíleností Ilova.

Jinak Amíci nic extra, oblékají se hadrovitě, kluci se oblékají líp než holky a celkově vypadají líp, holky mi přijdou všechny stejné. Na škole je celkem dost černochů, v každé třídě (je nás kolem 20) byli aspoň 3.

Zítra si musím vyřídit můj locker, vytáhnout z nich seznam předmětů a zájmových kroužků a nechat se vyfotit.

Toť vše ke škole. Domů jsem jela busem, cesta na něj trvá 20 minut, což je fajn, aspoň se projdu. Když jsem tam přišla, nebyla jsem si jistá, jestli stojím ve správném směru a tak jsem se zeptala kluka stojícího vedle mě. Řekl, že ano, jenže se z něj k mé hrůze vyklubal mentál. Neměj se ... Pořád něco povídal, radši jsem odešla, tak si na chvíli vybral jinou oběť. Pak koečně přijel bus a on nastoupil taky ... vystupoval na stejný zastávce jako já ... šel stejnou cestou jako já ... néé, vůbec mi to nebylo divný. Věřte mi, že takovou rychlostí jsem to ještě domů nehnala. Radši jsem se ani neotáčela a když jsem došla domů, ulevilo se mi. Stejně je prostě divný, že šel stejnou cestou, když tady moc lidí nebydlí ...

Jsem zvědavá na zítřek, snad už se s někým začnu bavit ...

Žádné komentáře: