úterý 2. září 2008

ZÍTRA PRVNÍ DEN ŠKOLY


Dneska jsem si byla ve škole pro učebnice, dali mi Political science (=US goverment), French a Math - Algebru. English dostanu později, a na keramiku, divadlo a focení učebnice nebude, což mě těší, protože mám tak větší jistotu, že nebudou domácí úkoly :o)). Ale ty učebnice jsou velký jak něco (nechci být sprostá, ještě by mi ten blog zrušili), hotová encyklopedie... trochu mě to děsí. Jinak škola je starší, přijde mi jak z komunismu...no to taky je, je nějak 52 let stará, tak se to dá tak říct. Jsem pěkně ze zítřku nervní, symbolicky půjdu do školy v černým, jen džíny modrý :o))). Ááá, jak jsem nadávala na ty prázdný dny, co byly před školou... za chvíli je budu chtít zpátky!!!


Jinak když jsem jela domů busem, nepřejela jsem :o)).

Žádné komentáře: