sobota 27. září 2008

KONEČNĚ SOBOTA, VOLNOOO

Dneska jsem spala do půl 11, byla jsem šíííleně utahaná.. "ráno" jsem hned vlezla na Skype a na icq, celá natěšená :o)). Mluvila jsem s bráškou, dědou, tátou, Lindou... a s Kačenkou, slyšely jsme se po skoro dvou měsících... strašně jsem byla ráda, že jsme spolu Katko mluvily... zítra zas na Skypu :o)). A budu mluvit i s maminkou, ha :o)). Navíc ráno nebyla Dáša doma, takže pohoda (ono by to ale stejně nevadilo, když jsem byla na netu, ale stejně se té osobě snažím vyhýbat seč to jde).
Pak jsem měla sraz s Kaithlynn, přijela jsem trochu dřív, než jí končila práce, tak jsem si chtěla koupit conversky, tady je to fakt oblíbená bota, každej jí má a mě se to už dlouho líbí, tak jsem si to taky chtěla konečně pořídit, jenže žádný se mi nelíbily, tak jsem teď doma vlezla na web converse a našla jsem fialový, moje favourite color :o)). Možná si je objednám přes net, tady se to dělá často a když jsem se prodavače ptala, jestli nemají na skladu fialový, tak prý ne, prý je o ně strašnej zájem a hned jsou ty fialový pryč.. nabízel mi průhledný, jakoby z plastu, že si do nich můžu vzít fialový ponožky..fakt vtipnej, prý, že to v ČR určitě nemáme. Ptal se totiž, odkud jsem (můj přízvuk :o)). A dokonce věděl, že Praha je beautiful city.. vzdělanec :-D.
No pak jsem konečně se sešla s Kaithlynn, předtím jsem za ní jen na chvilku skokla. Řekla mi, že homecoming bohužel nebude, protože se to začalo pozdě vyřizovat, o lístky byl velký zájem.. tak nic no, škoda.. holt jsme se sešly pozdě, kdyby jsme to udělaly dřív.. ale tak budu mít svůj homecoming, za měsíc. Pak jsme si zašly do Red Robina, což je taková typická americká restaurace, ale mají tam dobrý jídlo, ne jenom klasicky americký. S Kaithlynn jsem si skvěle popovídaly, i o Dáše, taky jí zná a taky jí nemá ráda. Ostatně, pak nás vezla domů její mamka a nějak na Dášu přišla řeč a ona povídá, že Dášu většina lidí nesnáší, že je šílenej dirigent, všechny buzeruje... nedokážou si představit, že by jí měly přímo v baráku :o)). Já si to bohužel představovat nemusím :-/. Nabídly mi, že u nich můžu o víkendu klidně přespat, což by bylo fajn. Jo a Kaithlynn by byla ráda, kdybych chodila na školu, co chodí ona. Není to od nás daleko, jenže by se muselo platit 7.500 dolarů, protože moje adresa nespadá do školního regionu.. a tak je napadlo, že by šlo jakoby změnit host family a zapsat se u nich, ale bydlela bych dál u Marty. To by si myslím nešlo, už jenom proto, že v pravidlech je, že musím mít svůj pokoj a koupelnu a to by u nich nebylo možný. Ale nic jsem na to neříkala, protože bych s Kaithlynn do školy chodila ráda, ovšem není skoro cesta, jak by to šlo udělat.. Jinak jako by mě do školy vozila Marta, má to při cestě do práce a potom by mě a Kaithlynn vyzvedla ze školy její mamka a byla bych u nich a pak by mě cestou domů naložila Marta.. No jinak jsme se dohodly, že se příští týden určitě někdy sejdem, nejspíš neděle, protože má v sobotu ten homecoming.
Zítra jdu s Dandou na ten japonský festival, tak jsem na to zvědavá..vezmu foťák, abyste tady měli víc fotek :o)).

Žádné komentáře: